środa, 26 września 2012

Fragment wywiadu z Oprah

Michael Jackson biały

Podczas tego wywiadu Oprah zadaje Michaelowi wiele pytań, na które w tamtym czasie ludzie nie znali odpowiedzi, mogli się domyślać, lub wierzyć w plotki, których codziennie przybywało, zazwyczaj nie były prawdziwe, praktycznie zawsze były jak to się mówi podkoloryzowane, albo wyssane z palca. Dziennikarze szukali tylko tematów do kolejnych artykułów, nie zwracając uwagi na to, że ranią drugiego człowieka i szargają mu reputację.

Gdy obejrzałam ten wywiad, dosłownie rozbroiło mnie ostatnie pytanie:
 Oprah: to dla mnie kłopotliwe pytanie, ale pozwól, że je zadam. Czy jesteś prawiczkiem?
Michael: Jak możesz zadawać takie pytania? (z wyraźnym zakłopotaniem)
Michael: Jestem dżentelmenem
[...]
Oprah: Rozumiem, że uważasz, że dama jest damą i zatem...
Michael: To jest coś bardzo prywatnego i zatem nie powinno się o tym mówić publicznie, możesz mnie nazwać staroświeckim, ale uważam, że to jest bardzo osobista sprawa.
Oprah: Więc nie zamierzasz odpowiedzieć?
Michael: Jestem zakłopotany.

Ale ten wyraz twarzy Michaela bezcenny :-)
 
I tu sami możecie zobaczyć, że potwierdziło się to co mawiał Michael (zresztą nie tylko on), że jeśli ktoś jest sławny to jest całkowicie pozbawiony prywatności, a dziennikarze chcą się dowiedzieć wszystkiego na jego temat.

2 komentarze:

  1. h to podła baba manipulatorka, która MJ uważała za pedofila

    OdpowiedzUsuń