niedziela, 7 października 2012

Michael w Polsce

Michael Jackson budowa parku rozrywki w Polsce
Zacznijmy może od tematu parku rozrywki, który Michael chciał właśnie u nas wybudować, powiedział, że objechał świat 6 razy, ale to właśnie Polska jest mu najbliższa. Pragnął coś nam dać, a co my z tym zrobiliśmy? -nic. Najpierw były wielkie plany i rozmowy i po tym wszystkim Polska nie zrobiła nic by pomóc Michaelowi w zrealizowaniu tych zamiarów. Chciał mieć u nas swoją rezydencję, więc co za tym idzie częściej by nas odwiedzał, a tak skończyło się tylko na planach i spekulacjach.
Nie będę się rozpisywała na temat jego pobytu w Polsce, wszystko jest na tych filmikach (a przynajmniej większość z podróży).
 
Michael odwiedził również szpital, w którym rozdał zabawki, oraz dom dziecka, któremu podarował telewizor.
Koncert Michaela, jak nie trudno się domyślić był jednym z największych wydarzeń w Polsce, na warszawskim Bemowie, zebrało się kilka tysięcy ludzi chcących zobaczyć Michaela, który właśnie był w trasie promując swoją nową płytę HiStory.

Początek HiStory Tour w Warszawie w 1996r.

TVN24 dotarła do Marielle Tourelle, która witała Michaela po przyjeździe w Polsce:
dziewczynka towarzysząca Michaelowi w Polsce
To ta dziewczynka ubrana na czarno, stojąca po prawej stronie od Michaela.

Wspomnienia dziewczynki, która witała i towarzyszyła Michaelowi podczas zwiedzania Polski:
Marielle Tourelle, która jako mała dziewczynka witała piosenkarza na warszawskim lotnisku. - Ja przy Nim czułam, że to jest mój kolega. Był normalną osobą o pięknej duszy. Podarował mi moje najpiękniejsze wspomnienie – mówi dziś.

-Wszyscy czekaliśmy na jego przylot, wśród ludzi była taka pozytywna energia, wielki entuzjazm i wielka adrenalina. Wszyscy byli podekscytowani, uśmiechnięci. Starsze kobiety płaczą, dzieci szaleją – zachowywali się zupełnie inaczej niż zwykle – wspomina Marielle. Jackson wylądował w Polsce 20 września 1996 roku i dał na warszawskim Bemowie koncert, który obejrzało 100 tysięcy ludzi.

Na tym koncercie Marielle, córka polsko-francuskiego małżeństwa, pojawiła się na scenie. Dziewczynka towarzyszyła piosenkarzowi podczas całej wizyty w Polsce.

Na tym ich znajomość się nie skończyła, Marielle była także na Jego koncercie w Paryżu. - Tańczyłam z nim na koncercie przed 100 tysiącami ludźmi. Zawsze grupa dzieci wchodziła na scenę do piosenki „Heal the Word”. Bo On uważał, ze to dzieci mogą polepszyć świat. No i reszta dzieci zeszła, ale mnie wziął na cała piosenkę. Czułam się wtedy częścią tej misji. To jedno z moich najpiękniejszych wspomnień – mówi.

"Zawsze traktował mnie jak dorosłą"

Jako dziecko Marielle spotkała się z piosenkarzem kilkakrotnie. – To zawsze było wielkie przeżycie. Spowodował, że moje dzieciństwo było bardzo barwne, inspirował mnie do patrzenia na świat inaczej. Zawsze traktował mnie jak dorosłą, nie rozmawiał w dziecinnym języku i zawsze pilnował, żebym czuła się bardzo ważna – zapewnia.

Marielle wraz z rodziną mieszkała w jednym hotelu z Jacksonem w Paryżu i podparyskim Disneylandzie. Według niej mimo ogromnej popularności Jackson nie patrzył na ludzi z góry. - Był normalnym człowiekiem z wielkim poczuciem humoru. Miał bardzo delikatny głos - to było niesamowite, jaką był delikatną osobą w porównaniu, z tym jaki był na scenie. Bardzo też pilnował, żeby mieć czas tylko dla siebie, żeby móc ochłonąć – wspomina.

"Czułam, ze to mój kolega"

Marielle znała go od tej prywatnej strony. - Ja przy nim czułam, że to jest mój kolega. Kiedyś chciałam iść z nim do muzeum. Zaproponowałam mu to, a On mi odpowiedział: „ile ja bym dał, żeby móc to zrobić, ale to niemożliwe. Musiałbym iść z tabunem ochroniarzy” – dodaje.
Według niej Jackson był nie tylko „wielkim idolem”, ale i „osobą o bardzo pięknej duszy”. - Chciał inspirować ludzi, pomagać im, uszczęśliwiać. Patrzył na wszystko artystycznie i idealistycznie. Mówili, że był naiwny, ale moim zdaniem on naprawdę wierzył w to, że jeśli się chce można zmienić świat. Napisał wszystkie teksty do swoich piosenek i to one pokazują jaki był. Śpiewał przecież: „Uzdrów świat”, „Nie ważne, czy jesteś biały, czy czarny” - przypomniała.

Marielle nie wierzy w plotki o piosenkarzu i uważa, ze to media zniszczyły Jacksona. - To nie był pedofil. To bzdurna plotka. Nie zmienił koloru skóry, tylko miał chorobę pigmentu. Mam nadzieję, że teraz wszyscy zrozumieją, że to była nieprawda – podsumowuje.

Dziś Marielle mieszka w Londynie, gdzie studiuje w London School of Economics .

Często bywamy świadkami tego,że ludzie mają dużo do powiedzenia na temat Michaela Jacksona.Jednak nikt z nich nigdy Go nie spotkał i nie poznał .Powielają jedynie plotki ,o których słyszeli w mediach.W demokratycznym świecie media to potęga,która manipuluje ludzmi. Obudzcie się wreszcie i zacznijcie myśleć sami za siebie.
                                       

2 komentarze:

  1. ale dziewczyna miala szczescie :) tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oh! jak ja jej zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń