poniedziałek, 29 października 2012

Elizabeth o Michaelu

Elizabeth Taylor
 16 stycznia 2001 roku, gość specjalny i żywa legenda Elizabeth Taylor udzieliła wywiadu Larry’emu King. Elizabeth opowiadała o swoim niezwykłym życiu i karierze. Larry zapytał ją o jej przyjaźń z Michaelem Jacksonem.

Larry King:  Przyjaźń z Michaelem Jacksonem
ELIZABETH: T ak?
Larry King:  Jak? Jak to się zaczęło? No mam na myśli, że ty wydajesz się być całkowicie inna.
ELIZABETH:  Nie! Dlaczego tak mówisz?
Larry King:  Po prostu ty wydajesz się być całkowicie inna. On jest bardzo nieśmiały ...
ELIZABETH:  Nie. Oboje byliśmy dziecięcymi gwiazdami.
Larry King:  OK.
ELIZABETH:  Nie mieliśmy dzieciństwa, żadne z nas. Byliśmy wychowywani przez prywatnych nauczycieli. Nie mieliśmy dzieci w naszym wieku, żeby bawić się, czy nawiązywać kontakty. Cały czas występowaliśmy. On był na scenie, ja byłam w…
Larry King:  Na ekranie.
ELIZABETH:  ... studiu filmowym. Wracaliśmy do domu. I, w moim przypadku, uczyłam się mojej kwestii, odrabiałam moją pracę domową, wstawałam wcześnie rano. Wychodziłam na boisko do polo, gdzie ustawili 40 płotków i żeby wyładować trochę energii, jako mała dziewczynka zaliczałam 40 skoków, zanim poszłam do pracy.
Larry King:  I on miał podobne życie, w pewnym sensie. Musiał wstać i jechać autobusem wszędzie tam, gdzie udawali się na kolejny koncert, albo ...
ELIZABETH:  Tak i rozładowywał swoją energię tańcząc.
Larry King: Jednak my nie – my znamy ciebie. Spójrz na siebie. My nie znamy Michaela, prawda?
ELIZABETH:  Nie.
Larry King:  Czego nie wiemy o nim, co powinniśmy wiedzieć?
ELIZABETH:  On jest taki czuły. On jest taki współczujący. Jego boli, dosłownie ból innych cierpiących ludzi. Jeśli są – przykładowo – przymierające głodem dzieci w tym kraju, w Indiach, w Afryce ...
Larry King:  On to czuje. To nie jest tylko. ..
ELIZABETH:  On wychodzi naprzeciw. Byłam z nim na Dalekim Wschodzie. I on mówi: "Opuść okno! Opuść okno!" Wyciąga ręce i po prostu dotyka twarzy dziecka. Och, piękna sprawa i on po prostu chce dać temu dziecku wszystko, swoje życie. Dałby mu wszystkie swoje pieniądze, gdyby tylko mógł, a samochód jedzie dalej. I on się odwróci: Och, spójrz na to dziecko.
Larry King:  Przerywamy i zaraz wracamy z Elizabeth, Elizabeth ...
ELIZABETH:  Jaka – jaka to dusza!
Źródło MJTranslate.com

3 komentarze:

  1. Nie czytałam tego wywiadu. Uwielbiam wywiady :) !
    Zapraszam na nowy post na collection-of-jackson.blogspot.com
    Liczę na komntarz, gdyż mam dla Was pilną sprawę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również uwielbiam wywiady, a w szczególności te, które dotyczą Michaela;3

      Usuń
  2. Dużo słyszałam dobrego na temat Michaela i Liz, ale słyszałam też że Elizabeth nic nie robiła bez interesownie zawsze chciała coś w zamian, więc nie wiem co myśleć...

    OdpowiedzUsuń