poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Powrót

Nie było mnie od trzech miesięcy, powiem szczerze, że nie spodziewałam się, że aż tyle osób będzie chciało kolejnych postów !
Jestem bardzo mile zaskoczona, a jednocześnie smutno mi, że was zawiodłam :(
Przepraszam !
Obiecuję poprawę, posty będą dodawane w miarę możliwości, ale proszę dajcie mi jeszcze troszkę czasu, bo aktualnie mam go bardzo mało.

O Michaelu jednak nigdy nie zapomniałam, codziennie w moim pokoju rozbrzmiewały dźwięki Smooth Criminal, Billie Jean, Man in the Mirror, We are the World, Hollywood Tonight i wielu, wielu innych, cudownych i ogromnie poruszających piosenek :) Wiedzcie, że nasz wspólny idol- Michael Jackson nigdy nie zniknął z mojej głowy i serca.

Na prawdę cieszę się, że blog nadal jest odwiedzany (dobiło prawie 5800 wyświetleń !) a stali czytelnicy wciąż czekali na nowe posty i na mój powrót. Jeszcze raz pięknie wam dziękuję i postaram się nadrobić nieobecność. Może zmienię szatę graficzną bloga, a na pewno dodam posty- dokładniejsze i lepiej napisane od poprzednich :)

"Jes­tem od­da­ny mo­jej sztu­ce. Wierzę, że sztu­ka ja­ko całość za swój cel ma zjed­nocze­nie te­go, co ma­terial­ne i co ducho­we, te­go, co ludzkie i co ducho­we. I wierzę, że jest to praw­dzi­wy powód is­tnienia sztu­ki i te­go, co ro­bię. Czuję się szczęśli­wy, że jes­tem in­stru­men­tem, przez który przepływa muzyka. " (Michael Jackson)
"Wiesz, wszedzie do oko­la na scianach mo­jego po­koju wisza ob­razki Piot­ru­sia Pa­na. Przeczy­talem wszys­tko co na­pisal Bar­rie. I cal­ko­wicie iden­ty­fiku­je sie z Piot­ru­siem Pa­nem, za­gubionym chlop­cem z nibylandii."(Michael Jackson)
"Pa­miętaj­cie, nieważne, ile ra­zy przyj­dzie wam wy­kony­wać daną rzecz – róbcie ją dotąd, dopóki nie zos­ta­nie dob­rze zro­biona. Wie­rzcie w siebie, nieza­leżnie od te­go, ile ne­gatyw­nej ener­gii spro­wadza was w dół. Od­rzućcie ją i pa­miętaj­cie – będziecie tyl­ko tym, kim chce­cie być. A naj­ważniej­sze, po stok­roć naj­ważniej­sze, to skrom­ność. Może swo­jemu ta­len­to­wi zaw­dzięczać będziecie siłę czy władzę nad ludźmi, ale nig­dy nie daj­cie się po­nieść pysze ani du­mie. To zgu­ba ludzkości..."(Michael Jackson)


15 komentarzy:

  1. No w końcu się doczekałem :P czytałem wiele postów na twoim blogu i jedyne co mogę powiedzieć to to że jest genialny ! Jestem nowy w tym gronie i może mnie nie znasz ale zapraszam na bloga zajmuje sie kolekcjonowaniem płyt. Wracając jeszcze do twojego bloga to traktuje go jako swoistą encyklopedie jak potrzebuje jakiś informacji zawsze na niego wchodzę.

    michaeljacksonthecollection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za mile slowa, Chetnie chcialabym Cie poznac ! :)
      Oczywiscie odwiedze twojego bloga jak najszybciej.
      Moze sie powtorze, ale na prawde jestem wdzieczna za to, ze nawet jak mnie nie bylo przez 3 miesiace, to i tak mialam wiernych czytelnikow :)

      Usuń
    2. Masz tylu czytelników bo widać że twój blog jest robiony z sercem i przykładasz do niego dużo pracy !!!!! :) mówię tu głównie o szacie graficznej widać że zadbałaś o wszystkie elementy nawet o zmianę strefy czasowej :P myślałem że tylko ja to zrobiłem i nie masz weryfikacji komentarzy kodem... nawet nie wiesz jak mnie to wkurza na blogach gdy chcę opublikować komentarz i zawsze albo cyfr nie mogę rozczytać albo liter...

      Usuń
    3. A i mam pytanko czy zgodziła byś się gdybym dodał twojego bloga do zakładki z blogami które polecam ?

      Usuń
  2. dziekuje Ci :)... i tak troszke musze pozmieniac, ale to dopiero za jakis czas ;) bedzie mi bardzo milo jak dodasz mojego bloga do listy polecanych.. ja rowniez z twoim zrobie to samo !;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wreszcie ! Strasznie długo czekałam na to aż powrócisz, a nawet myślałam że już zrezygnowałaś z blogowania! Na szczęście się myliłam. ♥ Często tu wchodziłam podczas Twojej nieobecności bo blog bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak się cieszę że wróciłaś!!!! Wchodzę na twoją stronę i normalnie się zdziwiłam ze jest nowy post!!!!! proszę nie zostawiaj ans już!!! xd :D:D
    Kocham twojego bloga! jest w nim wszystko! wszystko czego nigdzie indziej nie da sie znaleźć! są tu takie szczegóły! nie wyobrażam sobie żebyś go kiedykolwiek zamknęła! ;p
    no i te ostatnie słowa Jacksona tyczą sie ciebie (w pewnym sensie). rób wszystko jak najlepiej potrafisz. i właśnie dlatego że wkładasz tyle serca w tego bloga, to dlatego ejst on właśnie genialny i jego geniusz jest doecniony! ;d bo doceniamy też geniusz Michaela. i ja chce wiedzieć o nim coraz wiecej i wiecej żeby jeszcze bardziej go uwielbiać i rozumieć. wiec nie porzucaj nigdy tego bloga! prosze cię!!! from the bottom of my heart :):) jak to Jakcson mówił zawsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za te slowa, na prawde wzruszylam sie :)
      Miec tak oddanych cztelnikow to skarb !

      Usuń
  5. A te zdjecia genialne!!!!!!! :D:D:D:D:D:D zawsze mu się BARDZO UWAŻNIE przyglądam, ze to mi zabiera zawsze z 15, gapienie się na jedno zdjęcie. po tym czasie zawsze się opamiętuje bo mogłabym dłużej. i nie zamykaj NIGDY bloga! jestem od niego uzależniona! ty masz serious effect on me! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wpadlam tu po raz pierwszy i chyba juz tu zostane...:) twoj blog jest fantastyczny.... czekamy na wiecej notek:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć! ;D
    Jestem tu po raz pierwszy i jestem BARDZO mile zaskoczona.
    Tutaj można znaleźć masę ciekawych rzeczy, co bardzo mnie cieszy, ponieważ też mam bloga i piszę opowiadanie. Tutaj mogę zaczerpnąć PRAWDZIWYCH ( mam nadzieję) informacji na temat Michaela. Bardzo mi się przydadzą do opowiadania. :D
    Jestem Ci wdzięczna. Uratowałaś mnie i moje opowiadanie! Wszędzie szukałam istotnych informacji. Nawet książkę przeczytałam. Bardzo mi pomogłaś. Dzięki!
    Jeśli chciałabyś to wpadaj na mojego bloga.

    Ps. Będę tu wchodzić częściej, choć nie zawsze dodam komentarz, ponieważ net mi nawala co chwila. :D


    Pozdrawiam ciepło, Jacksonowa ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milo mi slyszec ze ci pomoglam :)
      Informacje staram sie upubliczniac tylko te, które sa jak najlepiej sprawdzone :)
      Pozdrawiam cieplo !

      Usuń
  8. Ach ta moja głupota!
    Mój blog to:

    mjteam.blog.pl

    Sorry za gapiostwo! :D

    Pozdrawiam ciepło, Jacksonowa ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń