niedziela, 2 czerwca 2013

Drobny upadek

Każdy przecież wie, że nikt nie jest idealny, nawet Michaelowi zdarzały się drobne wpadki, zwłaszcza, że ten szedł w zaparte i walczył z grawitacją ! :)

Pamiętam jak kiedyś będąc mniejszą dziewczynką zobaczyłam teledysk do piosenki "Smooth Criminal" i nie mogłam uwierzyć, że człowiek jest się w stanie tak wychylić, nie odrywając nóg od podłoża. Później sama, rzecz jasna z marnym skutkiem, próbowałam naśladować Michaela.
Teraz już wiem na jakiej zasadzie to wszystko "działa", nie mniej jednak nadal jest to dla mnie MAGICZNE, jakby nie z tej ziemi !

Ale wracając do tematu, ostatnio szperałam troszkę po Youtube i natknęłam się na ten filmik, niestety jest troszkę niewyraźny, widać, że nakręcony został przez jakiegoś fana obecnego na koncercie.
Nawet najlepszym zdarzają się upadki, ale grunt to podnieść się z wdziękiem i kontynuować jakby nic się nie stało !

12 komentarzy:

  1. Kurczę, usunął mi sie komentarz ;/
    napiszę w skrócie:
    On był perfekcjonistą, dlatego więc tańczy dalej a nie focha strzela, że mu nie wyszło. to nie jest jakiś tam amatorski występ. z resztą on tak rzadko popełniał błędy w tym co robił. bez sensu dopatrywać się błędów, a jak ktoś znajdzie, to to jest rzadkość. on po prostu był najlepszy w sowim fachu.
    Ale na pewno jego błędy go wkurzały. pamiętam jak pierwszy raz zatańczył moonwalka w czasie piosenki Billie Jean (oczywiście) i wtedy Michael nie obrócił się tyle razy ile se zaplanował. nikt nie zauważył, tylko on to wiedział i był na siebie zły. przesada.. ale to najpewniej przez jego ojca, który zawsze wymagał od niego i jego braci doskonałości. btw, ten jego ojciec to zacofany jakiś, bo nawet nie wie tego, że nikt nie jest doskonały :p. perfekcjonista też nie jest perfekcyjny.

    Czy Michael ma jakiś sekret na ten skłon? :p słyszałam że miał specjalne buty, a do tego trzeba mieć umięśnione, silne nogi. po prostu - nogi tancerza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do wychylenia tak jak napisałam pod spodem :) czytalam ze mial specjalne buty, które zakladal tylko na ten fragment wystepu, a w podlodze zamontowana byla magnetyczna plyta, ktora w polaczeniu z butami utrzymywala go podczas wychylenia.

      Podczas pierwszego tanca na żywo do piosenki Billie Jean zrobil obrot, ale jemu chyba przeszkadzalo to, ze nie ustal na palcach po obrocie tyle ile chcial :) ja tak czytalam :)

      A co do reszty wypowiedzi musze sie po prostu zgodzic.. byl fenomenem samym w sobie .

      Usuń
  2. maddie nie trzeba mieć umiesnionych nóg, w podłodze były kołki, a obcasy były specjalnie wycięty, zeby weszły w te kołki.

    PETYCJA PODPISZCIE: http://www.petycjeonline.com/michael_jacksonstop_kamstwom_i_manipulacji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. like this? :D http://kwejk.pl/obrazek/1852622/m-j.html

      Usuń
    2. Nie kolki :) a przynajmniej o czyms takim nie slyszalam :P
      Tam byla zamontowana plyta magnetyczna, dlatego zawsze do wychylenia Michael zmienial buty, tzn genralnie do tej czesci wystepu :)

      Usuń
    3. Oj, dziecko dziecko - koleżanka wyzej ma rację to były śruby a nie zaden magnes

      Usuń
  3. @Anonimowy Aaa.. to takie buty... :D moja mama powiedziała że na pewno trzeba mieć do tego umięśnione nogi w tamtym miejscu. ale ja tam nie wiem ;) Podpisałam petycję :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sadze, ze ktos z umiesnionymi nogami nawet dalby rade tak sie wychylic :D to troche przeczy prawu grawitacji. Ale swojego czasu sama probowalam tak zrobic, uwazalam ze to magia, ze Michael potrafi tak sie wychylic. :)

      Usuń
  4. Cóż, każdemu zdarzają się potknięcia. Najważniejsze, że tańczył dalej!

    OdpowiedzUsuń
  5. Być może po prostu minimalnie sie za bardzo przechylił, ale i tak jest mistrzem!
    Zapraszam na michaelandwe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moze tak bylo, albo cos ze strony technicznej zawiodlo. Ale czy to wazne ? Kazdemu zdarzaja sie potknięcia, grunt to sie podniesc i kontynuowac wszystko z podniesiona glowa, jakby nic sie nie stalo :)

      Usuń