sobota, 29 grudnia 2012

Świątecznie

Przepraszam, że dopiero teraz piszę tego posta, ale to wynika z braku czasu, niestety obecnie mam go bardzo mało, dlatego notki dodawane są w dużych odstępach czasowych, mam nadzieję, że za niedługo to poprawię. Dziękuję wszystkim, którzy nadal zaglądają na bloga, pamiętam o was :)

Michael Jackson był Świadkiem Jehowy i dlatego przez bardzo długi czas nie obchodził żadnych świąt, nawet świąt Bożego Narodzenia.
Pierwszy raz Elizabeth Taylor zorganizowała je dla niego w Neverlandzie. Sam wspominając to mówił w jednym z wywiadów, że po skończeniu oglądania prezentów poszedł do łazienki i płakał, bo zrobił coś wbrew zasadom religii, na której był wychowywany, z jednej strony się cieszył, a z drugiej żałował. Jednak od tego czasu co roku obchodził święta Bożego Narodzenia razem z najbliższymi przyjaciółmi.




Pierwsze święta Michaela
Tu razem z Princem i Paris oraz rodziną Omera 


A wszystkim wam życzę Szczęśliwego Nowego Roku i aby wszystkie postanowienia noworoczne się wam spełniły :) !

18 komentarzy:

  1. Oo, super że dodałaś nowego posta. Świetne filmiki, ja często wchodzę na Twojego bloga, jak widać po tym, że jako pierwsza komentuje ten post. Ale czy Ty wcbodzisz na mojego? Rzadko cię na nim widzę..
    collection-of-jackson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, jak juz napisalam mam bardzo malo czasu :)
      Dziekuje, ze nadal mnie odwiedzasz

      Usuń
  2. "za niedługo to poprawię" no ja myślę :D.. ;p xd. rety, przed chwilą napisałam taki długi komentarz i nagle wszystko mi sie usunęło, więc napiszę teraz wszystko krócej, więc może wyjść na to że nie zrozumiesz o co mi chodzi xd. ;), bo mogę tez to pomieszać xd. ja nie kumam o co chodzi z tymi Jehowymi, maja dziwną religię. żadnych świąt nie obchodzą? a przecież święta (christmas xd) są dla wszystkich. nie jestem w temacie, bo nie znam sie na sektach. ale ja np mam koleżankę która teoretycznie wyznaje tę religię/sektę, i dla nich niedziela też jest ważnym dniem, tlyko oni go świętuja oglądajac razem filmy, raz królika bugsa oglądali xd. nie wiem co to ma wpspólnego z wyznawaniem wiary w Boga. a i właśnie, Jackson mówił że oni w oparciu o swoja religię mieli wiele zakazów, nie mogli chodzić na randki itp, wszyscy musieli zachowywać sie jak takie świetoszki, a moja koleżanka np wiecznie chodziła na imprezy, jej siostra była taką 'kobietą lekkich obyczajów', nadal jest i w naszym mieście jest z tego znana. i to jest taka imprezowa rodizna, która się rozpadła poniekąd -.- . i brat mojej koleżanki jeszcze do tego był w wiezieniu kilka razy, teraz to już z kraju uciekł. ma an koncie morderstwo. no i wiesz, mi jehowi z takimi ścisłymi zasadami się nie kojarzą, dlatego się zdziwiłam, kiedy dowiedziałam się że MJ będząć świadkiem jehowy miał takie przerąbane zycie xd. ja od dziecka myślałam, ze w tej 'religii' albo chyba rzeczywiscie bardziej 'sekcie' chodzi tylko o zabawę i imprezy, puszczanie się itp itd.
    no to tyle xd. pisz szybko ;p;p pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ej w wgl on tam gada na filmiku ze poszedl na balkon płakać, a nie do łazienki. ja tak słysze przynajmniej xd. ;p

      Usuń
  3. Michael miał naprawdę wspaniałe prezenty :D Cały czas pistolet na wodę :D TO zdjęcie jest śliczne ! <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsze słyszę, że sie popłkał.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mogę się doczekać następnej notki ;p . sory że cię popędzam ale trochę długo to trwa xd. po prostu chce juz wiecej 'newsow' xd ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej :)
    Polecisz mojego bloga (tego o kolekcji) a ja w zamian polecę Twojego?
    Z góry dziękiii :*****

    OdpowiedzUsuń
  7. No cóż nie dodajesz żadnych wpisów od dwóch miesięcy... Przyznam,że trochę się na Tobie zawiodłam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie mogę się doczekać.. ;)

      Usuń
  8. Czy ten blog jest jeszcze wgl aktywny?

    OdpowiedzUsuń
  9. Słuchaj. Jeżeli się boisz, że jak po tak długim czasie napiszesz notkę, to cię ktoś zjedzie 'o w końcu piszesz' 'nareszcie' to się nie bój. To twój blog i możesz dodawać nowe posty niezależnie od jakości komentarza. poza tym jeśli teraz napiszesz notkę, to tylko pod nią może ktoś napisać coś typu 'w końcu', a pod następnymi na pewno tak nie będzie, nie sądzę przynajmniej by ktoś jeszcze tak zrobił. i jeszcze jedno, my się raczej ucieszymy że piszesz kolejną notkę, bo nie możemy się doczekać. ja tu wchodzę DOSŁOWNIE codziennie i czekam na newsy. a w sumie u Jacksonów już dużo się wydarzyło od ostatniej notki. Paris ścięła włosy i zrobiła się na jakieś emo czy rockowca, dziś w wiadomościach gadali, że Jackson wygrał nagrodę VMA wręczaną przez widzów, więc jest o czym pisać. nie zapomnij, co sobie obiecałaś; że będziesz na tym blogu oczyszczać jego imię i będziesz przedstawiała go takim, jakim był. czekam na newsy. mam nadzieję, że kontynuujesz pracę nad blogiem. bo blog jest naprawdę świetny i bardzo ciekawy. i nie bój się, jeśli o to chodzi. a jeśli po prostu nie masz czasu albo np. zdarzył ci się jakiś wypadek (bo zdarzają się takie incydenty) to wtedy przepraszam. ale mam nadzieję, że kontynuujesz pisanie bloga mimo wszystko, bo było widać, że kochasz swojego bloga i dużo pracy i serca wkładasz w prowadzenie go.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz genialnego bloga !!!!!!!!!!!!!!! żałuję że wcześniej go nie odkryłem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mów jej tak więcej, żeby kontynuowała, bo ja też uważam, że ten blog naprawdę jest genialny i naprawdę warty uwagi, bo jest robiony porządnie i nie byle jak.
      Nie wiem, czemu dalej nie pisze, skoro wszyscy uwielbiają tego bloga i jest prawdziwą skarbnicą wiedzy o Jacksonie. Bo są tu fakty, których nigdzie indziej nie można znaleźć albo trudno się do nich dostać.
      Nie wiem, może ma jakąś awarię bloga, nie może się do niego dostać, albo miała jakiś wypadek albo po prostu nie ma czasu, albo po prostu straciła chęć do prowadzenia bloga. a szkoda.

      Usuń
    2. A od kiedy jej nie ma ?

      Usuń
    3. Nie ma jej od ponad 3 miesięcy!!!

      Usuń
  11. Świetny blog :) Żałuje , że dopiero teraz tu trafiłam. Uwielbiałam Michaela :) Szkoda że od grudnia nic nie piszesz, powinnaś zacząć bo jak widzisz w komentarzach ludzie się tego domagają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. 56 year-old Librarian Ferdinande Baines, hailing from Sainte-Genevieve enjoys watching movies like "Corrina, Corrina" and Mushroom hunting. Took a trip to Tsingy de Bemaraha Strict Nature Reserve and drives a Ford GT40 Prototype. strona

    OdpowiedzUsuń