piątek, 2 listopada 2012

Niezrozumienie

"Dlaczego po prostu nie powiesz ludziom, że jestem kosmitą z Marsa? Powiedz im, że jem żywe kurczaki, a o północy odstawiam taniec voodoo. Uwierzą we wszystko, co powiesz, bo jesteś dziennikarzem. Ale jeżeli ja, Michael Jackson, powiedziałbym: Jestem kosmitą z Marsa, jem żywe kurczaki i odstawiam taniec voodoo o północy', ludzie mówiliby: 'Człowieku, ten Michael Jackson to świr. Jest totalnie stuknięty. Nie można wierzyć żadnemu słowu, które wychodzi z jego ust." -Michael Jackson w wywiadzie z 1995 
Michael Jackson płacze
Ile prawdy i niezrozumienia jest zawartych w tym cytacie. Michael znakomicie to opisał, pokazał nam jak łatwo potrafimy wyrobić sobie o kimś zdanie i mieć wszystko gdzieś czy to prawda czy jednak nie. W jego przypadku połowa ludzi na świecie uważa, że jest świrem i dziwakiem, a druga go kocha, bo potrafiła dotrzeć do jego głębi i go zrozumieć, ja znajduję się w tej drugiej połowie, ale nie uważam się za osobę, która poznała Michaela jak to się mówi na wylot, staram się ciągle dowiadywać czegoś nowego na jego temat, z dnia na dzień coraz bardziej go kocham i tęsknię :(

Wiecie mam nadzieję, że Bóg przyjął jego dobre i pełne miłości serduszko do nieba, bo taki człowiek na nic innego nie zasługuje jak na spokój, radość z dala od tych wszystkich plotek i bólu, który wyrządził mu świat.
Michael Jackson z Jezusem
 Michael Jackson z Bogiem


12 komentarzy:

  1. Och, śliczne to. A do tego czy Michael poszedł do nieba. Z pewnością, ale opowiem co mi się przytrafiło na religii. Na początku lekcji zawsze mówimy swoje intencje, a potem się modlimy. To ja powiedziałam, że chcę za Michael, a siostra powoedziałami, że nie mogę, bo On poszedł do piekła. Do cholery, skąd ona to wie?
    Zapraszam na collection-of-jackson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokladnie skad ona wie?
      popatrzcie co media zrobily z Michaela?
      Przeciez on byl dobry, nie martw sie na pewno jest w niebie.
      Przeciez Michael byl bardzo dobry i bardzo wierzacy :)

      Moja babka z religii tez jest nienormalna, na ostatnia religia wypadla okurat w halloween i nasza szkola organizuje te impreze, wszyscy sie poprzebierali. Ta jak na nas morde wydarla,

      Usuń
    2. Wiesz fajnie, ze pomyslalas aby pomodlic sie za Michaela, siostra nie powinna tak mowic, nie jest Bogiem, aby decydowac kto idzie do nieba a kto do piekla. Po za tym Michael byl za dobry aby prażyć sie w piekle obok mordercow, gwalcicieli, złodziei i innych tego typu kanalii.

      Usuń
  2. Michael ma przepiękne piosenki, przy nich można usiąść i się delektować każdym jego słowem xd To coś niesamowitego *_* .

    Ps: naprawdę, bardzo mi się tutaj podoba ! Ciekawa tematyka <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz, nie chcę być chamska. Ale ludzie popierają i bronią jego słowa (tak jak ty tutaj)tylko dlatego że jest właśnie Michaelem Jacksonem. Ale gdybym np. ja wypowiedziała to zdanie co on, to ludzie by mówili 'a kogo to obchodzi?' 'przestań się wszystkim żalić. to wkurwia'. sory, ale taka prawda. i myślę że zacytowane tu słowa Michael'a obejmują również i moją wypowiedź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko popatrz na to tez z drugiej strony, sa ludzie ktorzy krytykuja kazde jego slowo, nawet to ze pomagal dzieciom, namawial do zaprzestania wojen, szanowania planety, itd. Jest gwiazda, dlatego wszyscy tak to traktuja, dlatego Michael wypowiedzial te slowa, chcial pokazac, ze ludzie wierza plotką i dziennikarzom, a nie ludziom, ktorych to dotyczy. Nie chce tez byc wscipska, ale ty nie jestes slawna i nie masz tego problemu co on, miliony ludzi na swiecie nie interesuje sie twoim zyciem i wszystkim co zrobisz i powiesz.

      Usuń
    2. twoje słowa świadczą o tym, że jesteś bardzo niedojrzałą osobą i że o Michaelu nie wiesz kompletnie nic.

      Usuń
    3. To co mówisz, Anonimowa, jest chyba jakąś kpiną. Nie wiesz co przeżywał Michael, może i my też nie, ale próbujemy go poznać poprzez wypowiedziane przez Niego słowa. I dlaczego mówisz, że WSZYSCY bronią Jego słowa? Spójrz tylko i powiedz, kto zniszczył Michaela Jacksona? Powiesz, że leki, prasa. A ja sądze, że tacy jak Tom Sneddon czy Chandler. To są popaprańcy. Jeśli nie rozumiesz, to możesz również zaliczyć sę do tej grupy.

      Usuń
    4. Widzę, że nie rozumiesz tego co próbowałam napisać. Jakby co to tak na marginesie wypowiedź drugiego anonima nie jest -.- . piszę to, bo myślę że ta druga wypowiedź nasiliła twoją gwałtowną agresję. przecież ja nic złego nie napisałam. widzę że masz jakiegoś hopla na jego punkcie, skoro nic złego nie dasz na niego powiedzieć. pomijając ten fakt że ja nic złego nie napisałam. po prostu moja wypowiedź ci do gustu (nafaszerowanego obsesją) nie przytrafiła. jak możesz chcieć zaliczyć mnie do grupy ludzi którzy go zniszczyli? nawet nie wiem co ci napisać. dla mnie to chore! Przesadzasz!

      Usuń
    5. Ja do ciebie nic nie mam, nie denerwuj się, nie wiem czy to było kierowane do mnie, ale nie mam obsesji, wiem, ze Michael tak jak każdy człowiek popełniał błędy. Na marginesie to komentarz tego Anonima został dodany później i nic nie nasiliło mojej agresji, bo jej nie było, rozumiem, że każdy może mieć inne poglądy :)

      Usuń
  4. *wypowiedź drugiego anonima nie jest MOJA

    OdpowiedzUsuń
  5. 50 year-old Administrative Assistant IV Fonz Baines, hailing from Woodstock enjoys watching movies like Downhill and Sudoku. Took a trip to Ironbridge Gorge and drives a Maserati Tipo 61. odniesienia w wikipedii

    OdpowiedzUsuń