środa, 14 listopada 2012

Nawet kontuzjowany nigdy nie zawodzi publiczności

remember the time michael jackson

Michael ze złamaną nogą "zatańczył" siedząc układ do Remember the Time podczas uroczystości Live Soul Train Awards 1993. Sami zobaczcie. Nawet na siedząco daje świetny występ.



A tutaj Michael już o kulach wchodzący na scenę, również podczas uroczystości rozdania nagród. 


Ale tak nawiązując do teledysku Remember the Time muszę stwierdzic, że obsada była wyborna: Eddie MurphyMagic Johnson, Iman, Tom Lister JrSwoją drogą to Eddie wnosi ogromną energię do całego dzieła, nie dziwię się, że Michael go polubił, ponieważ jest to na prawdę ogromnie pozytywna osobowośc. Michael kochał się śmiac i żartowac, a Murphy właśnie taki jest, zawsze uśmiechnięty i dowcipny.Teledysk dla was:

Michael siedzący na krześle z nogą w gipsie, dumnie trzymający nagrody, widac, że nawet złamana noga nie zepsuła mu tego dnia :)

remember the time


7 komentarzy:

  1. Właśnie jestem po przeczytaniu biografii Legenda Michael Jackson i jak sie dowiedziałam Murphy, w latach 80, często parodiował seksualność Michaela. Ale chyba i tak się lubią. Poza tym notka ZAJEBISTA. Sory za użycie takiego słowa ale ja poprostu uwielbiam Twój blog :3 Naprawdę.
    Zapraszam do mnie na recenzje-literackie.blogspot.com gdzie recenzuję Legendę Michaela Jacksona i na collection-of-jackson.blogspot.com gdzie opisuje moje winyle :))

    OdpowiedzUsuń
  2. A Michael jest wyjątkowo uroczy :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Profesjonalnie :) mimo kontuzjowanej kostki i tak wystąpił. Ale trochę nudny ten występ jak on tak tylko siedzi przez cały czas. Ale było widać, że ma wielką ochotę wstać i tańczyć. Ale nie mógł ;). A to jak Eddie wręczał mu nagrodę to już widziałam. Rozwala mnie jego tekst, jak mówi do Michaela "You can't just make an entrance like that and not tell us what happened!" hahahaha! Jak byłam mała to nie wiedziałam, że się przyjaźnią, alei tak Eddie to zawsze był mój ulubiony aktor. Chyba przez rolę Dr. Dolittle ;) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie nawet na siedzaco Michael jest genialny :)
      A Eddiego tez lubie.

      Usuń
  4. Podziwiam go :0
    Pozdrawiam i zapraszam :*
    Dziś u mnie nowa recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Michael nawet ze złamaną nogą jest słodki:-*

    OdpowiedzUsuń
  6. 39 year old Data Coordiator Ira Viollet, hailing from Angus enjoys watching movies like I Am Love (Io sono l'amore) and Water sports. Took a trip to Church Village of Gammelstad and drives a Savana 3500. na na tej stronie internetowej

    OdpowiedzUsuń